نرخ تبدیل تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید

آیا به دنبال افزایش فروش سایت خرید خود هستید؟ بهترین راه برای انجام این کار، بهبود نرخ تبدیل فروشگاه اینترنتی شماست. این به سادگی تعداد بازدیدکنندگانی است که یک عمل دلخواه را در سایت شما انجام می دهند. اگر فروشگاه اینترنتی شما 1000 بیننده داشته باشد و 50 نفر از آنها خرید کنند، این نرخ تبدیل 5٪ است. می توانید از آن برای بررسی اینکه آیا فراخوان برای اقدام (CTA) وب سایت شما موثر است و به شما در درک بهتر مشتریانتان کمک می کند استفاده کنید. بیایید دریابیم که چگونه نرخ تبدیل خود را بهینه کنیم، که منجر به مشتریان شادتر و شما شادتر می شود.

آشنایی با نرخ تبدیل فروشگاه اینترنتی


بنابراین دقیقاً منظور ما از اصطلاح “تبدیل ها” چیست؟ تبدیل زمانی است که افراد یک اقدام دلخواه را در سایت شما انجام می دهند، مانند خرید یک محصول یا پر کردن فرم تماس.

نرخ تبدیل شما، که در تمام CTAهای وب سایت شما فاکتور دارد، نشان می دهد که چقدر به اهداف خود می رسید. اینها شامل خریدارانی هستند که کالاها یا خدمات را در سایت شما خریداری می کنند، بازدیدکنندگانی که در خبرنامه شما ثبت نام می کنند و با خدمات مشتری یا پشتیبانی تماس می گیرند. هرچه نرخ تبدیل سایت تجارت الکترونیک شما بالاتر باشد، شانس بیشتری برای فروش زیاد دارید، زیرا احتمالا تماس برای اقدام مورد نظر شما خرید محصول یا خدمات شما است.

 

نرخ تبدیل نیز یک شاخص قوی از نحوه عملکرد برند و استراتژی بازاریابی شما است. برای هر سایت تجارت الکترونیک نسبی و متفاوت است زیرا عوامل زیادی می توانند بر آن تأثیر بگذارند:

شناخت برند
مخاطبان مختلف
استراتژی بازاریابی
قیمت
قابلیت استفاده
تبدیل های میکرو و کلان چیست؟
شما باید دو نوع تبدیل را در نظر بگیرید. تبدیل‌های میکرو بر کارهای کوچک کاربر، مانند مشاهده یک کالا یا افزودن یک کالا به سبد خرید تمرکز می‌کنند. تبدیل‌های ماکرو کارهای بزرگ‌تری هستند، مانند خرید یک مورد یا تکمیل فراخوان مورد نظر در سایت شما.

 

تبدیل های میکرو به راهنمایی کاربر برای تکمیل تراکنش کلان کمک می کند. هر دو نوع بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد، که فراتر از متقاعد کردن کاربران برای خرید در فروشگاه آنلاین شما است. اگر کاربران شما در حال تکمیل تبدیل های میکرو هستند، به احتمال زیاد تبدیل ماکرو را تکمیل می کنند. اما اگر کاربران با کارهای کوچکتر مانند مشکل در افزودن یک کالا به سبد خرید شما مشکل دارند، بر میزان خریدهای تکمیل شده تأثیر منفی خواهد گذاشت. همچنین ممکن است از طریق خبرنامه های ایمیل و کمپین های رسانه های اجتماعی تبدیل دریافت کنید.

برای به دست آوردن بیشترین تبدیل، اهداف سایت تجارت الکترونیک خود را در نظر بگیرید. شما می خواهید بازدیدکنندگان چه کاری انجام دهند؟ ممکن است از آنها بخواهید:

ایجاد یک حساب کاربری جدید
دانلود دستورالعمل ها و مواد دیگر
فرم تماس را پر کنید
برای یک خبرنامه یا خدمات ایمیل مشترک شوید
با فروشگاه یا پشتیبانی تجارت الکترونیک خود تماس بگیرید
همه این اقدامات اهداف مشترک برای خریداران تجارت الکترونیک هستند. توجه به نیازهای کاربران و کمک به آنها در دستیابی به اهداف خود منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود.

https://en.99designs.de/blog/marketing-advertising/webshop-conversion-rate/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.